Levering fra 45 kr Salg til private og erhverv
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Primus Danmark Aps.
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Primus Danmark Aps.
Betaling med kort
På www.primusdanmark.dk accepteres betaling med Dankort, e-Dankort, VisaDankort, Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro og JCB og naturligvis også Mobilepay (dog skal det tilknyttede kort verificeres vha. nem-id før køb)
I vores butik kan der betales med samme kort Bemærk venligst at der pålægges kortgebyr på firma kreditkort og udenlandske kort.
Bankoverførsel: Vælg bankoverførsel under "betaling". Herefter kommer der en email retur med vore kontooplysninger og det totale beløb. Husk at tilføje ordre nr. ved bankoverførsel. Sydbank, reg. nr. 7040 kontonr. 0002446937
EAN faktura (off. institutioner mm.): Vælg EAN under "betaling" Indtast indtast herefter et EAN-nr. og evt. en personlig reference.
Udlandsbetaling: Brug nedenstående kontooplysninger.
Swift: SYBKDK22
IBAN: DK 21704 0000 2446 937
Forsendelse
Fragt af varer sker med GLS og Danske Fragtmænd. Bemærk at vores priser som hovedregel kun gælder brofaste øer. Det er stadigvæk muligt få leveret til øer mod et tillæg - ring og hør nærmere.
Leveringstid 1-2 arbejdsdage.
Bemærk: Det er også muligt at afhente varerne i vores butik på vores adresse i Børkop: Industrivej 51, 7080 Børkop. Hvis du bestiller via webshoppen, anbefaler vi at du venter på at vi sender en email med emnet "Dine varer er klar til afhentning", før du triller ud til os.
Dokumentation og vejledning
Brugervejledninger til varen leveres i langt de fleste tilfælde sammen med varen - enkelte skal dog downloades via webshoppen. Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra Primus Danmark Aps.' side, er denne af vejledende art.
Leveringstidspunkt og transport
Levering sker som hovedregel først efter betaling. Dog undtaget kortbetaling på www.primusdanmark.dk, hvor vi bestræber os på ikke at hæve beløbet før afsendelse af varen. Levering af varer fra Primus Danmark Aps. anses for sket, når modtageren har fået varen udleveret.
Privatpolitik
For at handle hos PrimusDanmark skal du oplyse dit navn, email og adresse. Vi bruger dette kun i forbindelse med at sende din ordre til det rette sted, sende dig en mail med en ordrebekræftelse og en update på email om, når din ordre er sendt.
Ansvar
Ansvaret for varer købt hos Primus Danmark Aps. overgår til kunden på leveringstidspunktet.
Reklamationsret
Hos os gælder købeloven også: Du har som forbruger (ikke erhverv) ifølge dansk lovgivning 2 års reklamationsret (regnet fra den dag du modtager varen). For varer med begrænset holdbarhed (fx batterier) eller forbrugsvarer (fx savklinger og sandpapir) er reklamationsretten dog afhængig af den holdbarhedsperiode Primus Danmark Aps. har stillet dig i udsigt eller hvad man med rimelighed kan forvente af et produkt af denne type.
Fortrydelsesret
Reperationer/returnering af varer: Hvis en vare skal returneres i forbindelse med reperation, skal denne være emballeret på samme måde som ved modtagelsen. Dels undgås transportskader og dels gør det også arbejdet nemmere for vognmanden (GLS/Danske Fragtmænd m.fl.)
Ejendomsforbehold: Primus Danmark Aps. forbeholder sig ejendomsretten til det solgte, og kan med fogedrettens hjælp tage varen tilbage, hvis køberen ikke overholder sine forpligtigelser efter vores købsbetingelser. Primus Danmark Aps. ejer enhver vare indtil denne er betalt.
Reklamation og garanti - business to business
Når erhvervsdrivende (altså kunder med CVR nr.) handler hos Primus Danmark Aps gælder købelovens paragraffer omkring forbrugersalg naturligvis ikke. Vi yder dog stadig 6 mdr. garanti på vores varer og vil stor udstrækning være behjælpelig med reservedele og reparationer til meget fornuftige priser.